Skip to content
(+48) 14 6527650hotel@dwor-prezydencki.pl
FacebookGoogle+
Hotel Dwór Prezydencki w ZgłobicachHotel Dwór Prezydencki w Zgłobicach
Hotel Dwór Prezydencki w Zgłobicach
  • Strona
    główna
  • Dwór
    • Dwór
    • Historia Dworu
    • Usługi dodatkowe
  • Hotel
    • Pokoje
    • Spotkania biznesowe
    • Konferencje
    • Usługi dodatkowe
  • Ziołowe
    SPA
  • Restauracja
    Belle Époque
    • Restauracja
    • Przyjęcia okolicznościowe
    • Przyjęcia weselne
    • Karta win
    • Catering
  • Kontakt
  • #Bezpieczeństwo
  • Strona
    główna
  • Dwór
    • Dwór
    • Historia Dworu
    • Usługi dodatkowe
  • Hotel
    • Pokoje
    • Spotkania biznesowe
    • Konferencje
    • Usługi dodatkowe
  • Ziołowe
    SPA
  • Restauracja
    Belle Époque
    • Restauracja
    • Przyjęcia okolicznościowe
    • Przyjęcia weselne
    • Karta win
    • Catering
  • Kontakt
  • #Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ 

  • Przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych

KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób

„BRAMA” BEZPIECZEŃSTWA

Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.

Podczas meldunku i na życzenie klienta może zostać wykonany pomiar temperatury (bezdotykowo) przez pracownika recepcji, który zna procedury postępowania w przypadku pogorszenia zdrowia lub przy widocznych objawach zakażenia koronawirusem mają obowiązek kontrolować gości w jednorazowych rękawiczkach oraz w masce ochronnej/ przyłbicy. 

Goście, dostawcy i pracownicy mają możliwość i obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.

W Hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa i są gośćmi hotelu. 

Przygotowaliśmy instrukcje BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE – tym samym informujemy jak należy postępować w sytuacji podwyższonego ryzyka. 

KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE

W hotelu wdrażamy system dezynfekcji powierzchni wspólnych, co zapewni ozonator powietrza: ozonowanie pokoju na życzenie gościa.

  • Wdrażamy system dezynfekcji ciepłej wody użytkowej za pomocą jonów srebra i miedzi.
  • Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach.
  • Regularnie dezynfekujemy terminal płatniczy i klucze do pokoi. 

Zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą.

Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku.

BEZPIECZNA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA

  • Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów.
  • Proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do pokoju hotelowego w formie  room service.
  • Rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi.

Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie
z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

  • Kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach.
  • Kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
  • Codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę.
  • Przekąski serwowane są w jednorazowych opakowaniach
  • Oferta przekąsek i napoi ciepłych kawa/herbata może być realizowana w oparciu o naczynia jednorazowe.
  • Obiekt wyposażony jest w przestronny taras na świeżym powietrzu, do dyspozycji gości.

 PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne.
  • Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
  • Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt – taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane.
  • Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości.

SPA 

  • Przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji.
  • Jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu.
  • Klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane.
  • Pokoje zabiegowe są ozonowane lub odkażane lampą UV-C po każdym zabiegu.
  • Gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu.
  • W saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku.
  • Sauny są ozonowane w przerwach nocnych.
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny.
  • Zakupiliśmy nowoczesny sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących
  • W przestrzeniach ogólnych i nie rzadziej niż co godzinę dezynfekujemy wszystkie przestrzenie.  
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach.
  • W windzie mogą jechać w jednym momencie wyłącznie osoby z jednego pokoju. 
  • Rowery hotelowe i leżaki udostępniane gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.
  • Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
  • Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
  • W hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo.

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z gości czuł się bezpiecznie.

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 781 542 227 lub mailowo pod adresem: guest.relations@cristalpark.pl

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl 

w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 

Na naszej stronie www możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Dodatkowe informacje
  • Bezpieczeństwo
  • Kariera
  • Polityka cookies
  • Regulamin
  • Restrykcje w noclegach służbowych w Europie w związku z pandemią COVID19 – Raport
  • Strona główna
  • Współpraca
Mapa
Nasze atrakcje
  • Ziołowe SPA
    30 października 2019
  • Altana Ślubna
    20 września 2016
  • Plac zabaw
    20 września 2016
  • Domek w dolinie
    20 września 2016
  • Willa Gościnna
    20 września 2016
  • Drzewa
    20 września 2016
Copyright Cristal Park Dream-Theme — truly premium WordPress themes
W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności. Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.Zgadzam się Czytaj Więce
Privacy & Cookies Policy
Necessary
Always Enabled

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Czytaj więcej